Flikar

18 mars 2012

Dop och bröllopsfest

Den här beställningen fick jag i allra sista stund. Men jag tyckte att det lät som en väldigt rolig tårta att göra så jag ville ändå försöka hinna med den.

De hade tidigare gift sig utomlands och hade nu dop. De ville dock även fira att de har gift sig så det fick bli en kombinerad tårta. Jag tyckte att det var en rolig idé och jag gillade att utformningen blev ganska enkel och stilren.


Ringarna är gjorda i SP, lite utmaning att få dem lika stora och i ungefär samma storlek. Hjärtana som ringarna ligger på är glittriga men det är ju nästan omöjligt att få på kort tyvärr.



Små bäbisar är alltid roliga att göra, men min äldsta dotter undrade varför han hade en bajskorv på huvudet :-) Får hoppas inte att någon annan tolkade det så.


Här namnet på dopbäbisen.


3 kommentarer: