Flikar

29 maj 2011

Hello Kitty och lilla katten

Var glad när jag fick ännu en beställning på Hello Kitty, som nog är mitt favoritmotiv. Började googla runt lite på olika bilder för att hitta en ny variant på detta tema. Hitta en bild där Hello Kitty har med sig en katt. Lite lustigt i och för sig eftersom jag antar att Hello Kitty själv ska vara katt, men men allt måste ju inte vara logiskt. Jag gillade den i alla fall så det fick det bli.


Annars ganska enkel tårta, vilket jag oftast tycker blir bäst.


I tårtan så är det (nog min favvofyllning);

Ljusa bottnar
Hallon
Vaniljmousse
Blåbärsmousse

Täckt med grädde och kavelmarispan. Dekorationerna är i SP.

Grattis till Freja!


8 kommentarer:

  1. Vilken härlig Hello Kittytårta! Det syns bra på den att du tyckt om att göra den. :)

    SvaraRadera
  2. Men gud så söt!!! Helt bedårande :) Har inte tänkt på vad Kitty är för något, men det är klart att det är en katt! Katten bredvid henne är ju oxå jättesöt :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad underbart söt tårta! Kul med den lilla katten intill Kittyn. :o)

    SvaraRadera
  4. Jättesöt! Tycker också oftast att det enkla blir det finaste!

    SvaraRadera
  5. Så söt! Gillar den fina volangen längst ner på tårtan.

    SvaraRadera
  6. nawwww charmy kitty.. den e ju sååå bedårande

    SvaraRadera