Flikar

19 nov. 2010

Award

Jag blev så himla glad glad häromdagen. Jag har fått lite uppskattning i form av en award, Cherry on Top - coolt!

Fick den av Thumman som gör så otroligt fina och inspirerande tårtor! Men också av Sweetsugercakes som gör grymt fina tårtor kolla in denna spöktårta. Dessutom fick jag en av Millis tårtor och annat, här hittar man inte bara fina tårtor utan en hel del annat gott, men kolla in Elvistårtan den är något extra.

Sen så fick jag en Beautiful Blogger Award av Sockerrus. Där hittar man ju otroligt mycket goda, fina bakverk. Mums! Jag har tidigare skrivit om BBA här.

Tack så väldigt mycket!

Reglerna för utmärkelsen är:

1. Tacka den person du fick det av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Hmm 3 saker jag gillar - hur välja?

- Mina fantastiska barn
- Baka
- Tid - önskar jag hade mer av den varan...

Lite fusk nu, men jag vill skicka denna utmärkelse tillbaka till dem som jag fick den av - de är asbra helt enkelt! :-)


1 kommentar:

  1. Du är helt klart värd den awarden, grattis!

    Jag har utmanat dig:
    http://bakgladje.blogspot.com/2010/11/jag-har-blivit-utmanad.html

    SvaraRadera