Flikar

12 feb. 2012

För några veckor sedan så var det meningen att jag skulle göra tre tårtor till ett dop. Olyckligtvis blev min yngsta dotter sjuk i magsjuka precis dagarna innan de skulle levereras så då kunde jag så klart inte göra dem. Väldigt synd för jag hade verkligen sett fram emot att göra de där tårtorna.

Tänkte i alla fall att jag kunde lägga upp bilderna på figurerna som skulle varit på tårtorna, de var ju nästan klara. Även om det skulle varit lite annat också, bland annat lite blommor.

Här en liten bäbis som sover.


En tårtan skulle vara med en prinsesskrona.

Sen var det två änglar som skulle varit på den tredje tårtan. Men här utan vingar för jag hade ingen lust att göra dem klara när de ändå inte skulle användas.


Den här ser ut att ha ätit lite för mycket av det goda...lite kort och satt, men lite söt ändå :-)



Håller tummarna för att kräksjukor håller sig borta från detta huset i fortsättningen...

2 kommentarer:

  1. åh så synd,riktigt fint,förstår inte hur du gör dem,jättefina modelleringar du gör.

    SvaraRadera
  2. Så synd... tycker också att du modellerar jättefint!
    Hoppas din dotter piggat på sig nu!

    SvaraRadera